Saturday, January 14, 2012

HATI + HEART= feeling


H.A.T.I ?? Salah satu organ di dalam tubuh badan kita yg terletak di sebelah kanan ats dalam rongga perot..erk? ye ke?

Hati Ada Perasaan..Ehh betol ke..Hentam saja laa..Tp btl kot sbb aku selalu dgr pasangan bercinta bergadoh gedebak gedebuk mst de terselit ayt ni 'kau x fikir ke pasal hati dan perasan aku, bla bla bla'..ishhh..Mls laa nk amk port..

Berapa kali agknya kita jaga hati dan perasaan kita ni tok diri sendiri mahupun untuk org lain?? Jwp2..Jwpn nye depends pd individu arr kan..X mngkin same each other..Ada gak yg sama..

Bagi aku, kdg2 aku ske jaga hati org even hati sndiri menanah berulat2..iyerkkk!! uwerkkk2!! Tapi xpe laa asl kan org tue epy dengan kite..X ksh laa mcm mana pon..hehe..

Tp kan, salah ke nak fikir untuk hati ni walau sekali..Selama ni selalu fikir pasal hati org lain, pasal perasaan org lain sampai tak sempat nak fikir pasal hati ni..X de masa nak fikir pasal hati ni haa nye ponn atooii..

Kadang2 nak wat keputusan pon kena ikut kata hati kan even hati tu x leh nak berkata2..Baru lah kite puas kot..Sbb....Aku suke dengan keputusan aku, sbb aku ske laa..


Tp kalau dah nak start fikir pasal hati sndiri, x sanggup pulak..Mcm2 perasaan akan bergelodak dlm sanubari..(aicehh ayt xleh bla seyhh)..

Apa pun keputusan yang kita dah buat tok hidup ni, kite kne cheer up wit dat..HATI DAN PERASAAN aku milik-NYA, serta mama dan abah..


..Apa yang penting jaga hati dan perasaan mama dan abah yang tersayang sangat2 till died..

TINTAPENA:: dun give up..ok?? i know you've been hurt, i know how it feel..believe me..i do..but the feeling will pass, the tears will stop falling, your heart will heal itself..



2 comments:

  1. sometimes kena jaga jugak perasaan sendiri kan. takut menyesal di kemudian hari or rasa terluka pada hari yang mendatang. cewaahhh :D

    ReplyDelete
  2. cewahhh...aah..mmg pun..jangan myesal udah ler..

    ReplyDelete